Η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου βρίσκεται σε μια τσιμπίδα. Από τη μία πλευρά, θέλει να εξοικονομήσει μισθολογικό κόστος, από την άλλη, θα πρέπει να προσελκύσει εργαζόμενους στο νέο εργοστάσιο Gigafactory στη Γερμανία με υψηλότερους μισθούς.
Η στελέχωση του εργοστασίου Gigafactory στο Grünheide της Γερμανίας καθυστερεί. Δεν υπάρχει αρκετό εργατικό δυναμικό στην αγορά για το εργοστάσιο που άνοιξε πρόσφατα η Tesla, το οποίο χρειάζεται ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ως εκ τούτου, η αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk θα πρέπει πιθανότατα να αυξήσει τους προσφερόμενους μισθούς προκειμένου να ανεβάσει την παραγωγή στη Γερμανία σε πλήρη ταχύτητα.
“Η Tesla θέλει να έχει περίπου 12.000 υπαλλήλους μέχρι το τέλος του έτους. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, θα πρέπει να αυξήσουμε τους μισθούς”, δήλωσε η Birgit Dietze, επικεφαλής του κλάδου του συνδικάτου IG Metal για το Βερολίνο, το Βρανδεμβούργο και τη Σαξονία. Πολλοί άνθρωποι που εργάζονται σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία αμείβονται με πολύ υψηλότερους μισθούς, είπε.
Αυτά δεν είναι καλά νέα για τον ιδρυτή και συνιδιοκτήτη της Tesla Elon Musk. Αντιθέτως, πρόσφατα έγραψε στο Twitter ότι αισθάνεται “σούπερ άσχημα” και ότι θα πρέπει να αρχίσει να μειώνει το μισθολογικό κόστος. Ως αποτέλεσμα, η Tesla σχεδιάζει να απολύσει περίπου το 10 τοις εκατό του εργατικού δυναμικού της για να μειώσει το κόστος προσωπικού.
Το Reuters επικαλέστηκε τον Elon Musk λέγοντας ότι οι απολύσεις θα γίνουν μέσα στους επόμενους τρεις μήνες. Αυτό συμβαίνει επειδή ο Musk φοβάται την άφιξη μιας παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, η οποία θα μπορούσε να απειλήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων.
More, Mills,
Reuters